söndag 13 maj 2012

Litte om Mig!

Det var någon som frågade om jag kunde bäretta om mig själv. Så okej   men jag ska forsetta på inlägget imorgon för snart åker jag till mina kompisar :)

Så jag är inte svensk och inte ens halv svensk för jag kommer från polen och där är jag född så jag pratar Polska hemma. Jag kan nästan perfect svenska som ni någ märker när jag skriver på svenska. Jag har en hund som nästan alla här vet!
Detta är min sötnos, Snappy

Jag är född år (ehh sorry jag avslöjer inte min ålder) Så jag är född den 9 Juli! Jag är ganska kort typ 1,45 cm alltså 1 meter och 45 cm ungäfer! Jag har blå ögon och ljust hår alltså är jag en blondin. Ni såg mig nog på bilderna längre ner! Jag spelar howrse i snart 1 år och jag spelar stardoll i 2 år. Jag heter hundvalp9 på stardoll om ni skulle vilja veta. Jag har inga syskon bara mamma och pappa. Ingen Pojkvän :P Jag bor i en lägenhet i växjö såklart i sverige! Jag gillar mer Polen än sverige men typ du gillar mer sverige än typ Danmark t.ex. Om du kommer från danmark ville jag inte såra dig eller något :) Hoppas ni inte retar mig på det visset att jag kommer från Polen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar