söndag 13 maj 2012

Snart tar tävlingen slut! (NOT)


Redan nu säger jag att den ska handla om mig!



Tävlingen går ut på att du ska göra en dikt till mig. En dikt eller vanliga ord men helst dikter eller ramsor. Det kan vara t.ex hundar är så söta och klockan 9 är de blöta. Fattar ni? Det kan också vara: hundar dom äger och du med. Men för en sån har du litte mindre chans. Ni kan läsa några dikter på min blogg om ni går in på http://howrsi.blogspot.se/p/dikter.html. Läs den blåa texten nedanför.

1: Hemlig present + 2000 eq
2: Hemlig present
3: 1500 eq


Om du vill så kan du välja vad du vill ha men t.ex om du kommer 1 kan du välja hemlig present , 1500 eq eller hemlig present + 2000 eq. Det gäller 2 också men då får man ju inte välja priset för 1. 3 får nöja säg med 1500 eq. Ni ska bara  ressa hästar för dom eq som det står. Ni kan lägga till 500 eq för hästen är ju också värd något. Mer kommer på privata medelande om du vinner då. Tävlingen avslutas den 25 maj. Från den 4 maj till den 13 maj kommer jag inte vara i sverige men jag ska försöka kolla om ni har skrivit något lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar