fredag 3 februari 2012

Intervju

Jag har intevjuat Paragon!

fråga 1: Hur länge har du varit moderator?

Som Paragon har jag varit moderator sedan den 18 November 2011. Jag var även en av de allra första moderatorerna på Howrse när jag spelade som Paragon of Dragons, och då var jag moderator mellan den 10 december 2010 och den 12 April 2011. 


fråga 2: Hur gammal är du?

Jag är 23, snart 24. 

fråga 3: hur blev du moderator?

Första gången blev jag tillfrågad av Ow efter att ha varit väldigt aktiv i forumen och svarat på frågor en tid, och denna gången blev jag återanställd som moderator efter att ha sagt till de andra att jag kunde tänka mig att komma tillbaka som moderator ifall de kände att de behövde hjälp av en till. 

fråga 4: är det jobbigt att vara en moderator?

Ibland är det jobbigt, men för det mesta är det väldigt roligt.

fråga 5: Hur många timmar spelar du howrse?

Det är lite olika från dag till dag, men jag försöker vara inne minst 4 timmar varje dag. 

fråga 6: Får du gratis pass och så?

Nej, att vara moderator är helt ideellt. Man får ingen ersättning för det. 

fråga 7: vad heter du på riktigt?

Jag heter Sanna




Japp det var svaren på frågor som jag skickade til Paragon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar