onsdag 7 mars 2012

Tävling del 2

Hej jag har gjort ett inlägg innan om min tävling men detta är ett nytt inlägg.

Att göra en dikt är inte alls svårt. när jag säger dikt menar jag både ramsa. Jag har enu inga deltagare och så har jag haft 50 besökare på en dag! Ni måste inte ens vinna det är bara att skriva nånting om mig men inte t.ex hundvalp9 är fin. För det är inte det, det handlar om okej? Jag förstår om ni vill men om ni vinner så får ni 10 000 eq och om du förlorar får du ett åldrandepoäng. Dit använda namn kommer vara på min presantion :)

Delta snälla jag bli glad som en, en ehh jag vet inte men jag blir jätte glad. Det gäller bara om att kunna skriva och veta vad en ramsa eller dikt är här har ni exempel:

Hundvalp9 hej på dig hur vet du att jag är mig?   Dolig jag vet :p

Här kommer några inte med namnet hundvalp9 :P

snygg och het tack jag vet :P

rosor röda vijoler blå ehh sk*t i det jag är finare endå!

Kom på några själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar